Kategóriák
 
 
 
 
 

Általános üzleti feltételek

 

1. ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSOK

1.    Štefániková 3794/97, 085 01Bardejov, Szlovákia székhelyű OR Invest s.r.o. társaság, Azonosító szám: 51 734 991, Adószám: 2120769486, Közösségi adószám: SK2120769486, amely a Presov I. Járásbíróság cégjegyzékének Sro szakaszában van bejegyezve, 36456/P betétszám alatt A felügyeleti szerv a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (SOI) Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1 székhelyű felügyelősége.

2.    A következő üzleti feltételek a OR Invest s.r.o. társaság mint értékesítő és az ügyfél mint vásárló közötti internetes árueladást és vásárlást szabályozzák.

3.    A vásárló a megrendelés elküldésével igazolja, hogy megismerkedett az üzleti és szállítási feltételekkel. A kapcsolat jellegét a vásárló és az értékesítő között a feltüntetett üzleti feltételek határozzák meg, amelyek mindkét félre vonatkoznak.

4.    Az üzleti feltételek elérhetőek a weboldalon, ahol az ügyfél (vásárló) elolvashatja és letöltheti az aktuális változatot.

 

2.  A SZERZŐDÉS TÁRGYA

A szerződés tárgya a megrendelésben feltüntetett és a vásárló által, az elérhető kínálatból kiválasztott áru. A méretek, színek és más, az értékesítő oldalán, katalógusaiban, prospektusaiban és egyéb médiáiban megjelenített adatok a gyártótól származnak és eltérhetnek a valós adatoktól. Az értékesítő kötelezi magát, hogy ügyfeleinek csak kiváló állapotban lévő árut szolgáltat, az adott áru típusára jellemző előírásokkal vagy tulajdonságokkal összhangban.

 

Az elektronikus megrendelés érvényesítésének feltétele az, hogy minden szükséges adat fel legyen tüntetve a megrendelői adatlapon. A megrendelés az adásvételi szerződés terve. A megrendelés elküldése után automatikus értesítés érkezik a vásárló e-mail címére a megrendelés beérkezéséről az értékesítő elektronikus rendszerébe. A visszaigazolás tartalmazza az adásvételi szerződés tárgyát képező áru megnevezését és leírását, továbbá információt az áru áráról, a szállítási címet, adatokat a kiszállítás áráról, feltételeiről, módjáról, az értékesítő adatait (cégnév, székhely, azonosító szám, cégjegyzékszám stb.), esetleg egyéb szükséges adatokat. A vásárló email címére, szükség esetén, a megrendelésre vonatkozó minden további információ elküldhető és az eladó fenntartja magának a jogot a vásárlóval való telefonos kapcsolatfelvételre a megrendelés lebonyolítása érdekében. A megrendelés visszaigazolása információt tartalmaz arról, hogy az értékesítőhöz megrendelés érkezett, azonban ez nem jelenti az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslat elfogadását.

 

3. A RENDELÉS TÖRLÉSE

Rendelés törlése a vevő által:

A vevőnek jogában áll a megrendelést bármikor törölnie a kötelező érvényű megerősítést megelőzően, és a vevőnek jogában áll a szerződéstől való elállásra, azaz az áru átadására, még az elállási idő megkezdése előtt is.

Ha az eladó időben és megfelelően tájékoztatta a fogyasztót a szerződéstől való elálláshoz való jogról a 3. §. 1 pont. h) a fogyasztó indokolás nélkül az áru átvételétől számított 14 napon belül visszavonhatja a kötött szerződést.

Az eladó kártérítési igényt követel, különösen a vevő kívánságainak megszerzéséhez szükséges "egyedi" áruk vásárlására, vagy abban az esetben, ha már felmerültek költségek az áruk bebiztosításában. A lemondási díj legfeljebb az áru beszerzési költségére vonatkozhat.

 

Rendelés törlése az eladó által:

Az eladó fenntartja a jogot arra, hogy a megrendelést vagy annak egy részét törölje a következő esetekben:

-          a megrendelést nem lehet megerősíteni (rossz telefonszám, nem elérhető vásárló, a vevő nem válaszol e-mailekre stb.).

Az Általános Szerződési Feltételek a Vásárlási Szerződés része. Abban az esetben, ha az eladó és a vevő írásbeli szerződést köt, amelyben az általános szerződési feltételektől eltérő feltételeket kötnek, a vásárlási szerződés rendelkezései az Általános Szerződési Feltételek előtt kerülnek érvénybe.

 

4. A SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE MÓDSZERE

1. Az adásvételi szerződés a megrendelés jóváhagyásának elektronikus vagy írásbeli formában való kézbesítésével jön létre.

2. Az értékesítő ezt követően telefonon vagy e-mailben küld információt arról, hogy a vásárló megrendelése jóváhagyásra került (a továbbiakban „megrendelés jóváhagyása”).

3. A visszaigazolás tartalmazza az adásvételi szerződés tárgyát képező áru megnevezését és leírását, továbbá információt az áru áráról, a szállítási címet, adatokat a kiszállítás áráról, feltételeiről, módjáról, az értékesítő adatait (cégnév, székhely, azonosító szám, cégjegyzékszám stb.), esetleg egyéb szükséges adatokat.

 

               

5.Bevezető rendelkezések.


1. A www.autoron.hu webruház üzemeltetője (eladója) az OR Invest s.r.o. , Štefánikova 3794, 085 01 Bardejov

2. A webáruház megrendelője (vevője) bármely természetes vagy jogi személy, aki elküldi az elektronikus űrlapot a termék (áru/k vagy szolgáltatás/ok) megrendelésével.  

3. Ez a Panaszszabály az üzemeltető és az ügyfél közti jogviszonyokat szabályozza reklamáció, az áru és szolgálat minőségének és helyességének megkérdőjelezése esetén.

4. Jelen panaszkezelési eljárás értelmében a reklamáció alatt az ügyfél által gyakorolt jog az áruban vagy szolgáltatásokban fennálló hibákért, amely bizonyos jogorvoslatot igényel, illetve a helytelen teljesítésért járó kompenzációt, a szerződés tárgyának nem teljesítését.  


Panaszkezelési eljárás folyamata.


1.E PKE értelmében a jogosult személy a reklamációját benyújthatja személyesen, írásban vagy e-mailben.  

2. Reklamációból legyen egyértelmű főleg, hogy:
• ki nyújtja be a panaszt (név, vezetéknév, állandó lakcím),
• a panasz tárgya, ill. mik az ügyfél igényei,
• kinek nyújtja be a panaszt,
• a panasz benyújtásának a dátuma,
• az ügyfél vagy Meghatalmazott személy aláírása a meghatalmazással együtt.

3. Abban az esetben, ha a panaszt a Meghatalmazott személy e-mailben, faxon vagy írásban nyújtja be az ügyfél nevében, mellékelje a reklamáció mellé a meghatalmazását is, amely által képviseli az ügyfelet a panasz ügyében.

4. Abban az esetben, ha a reklamáció nem tartalmazza a 2. pontban felsorolt követelményeket, akkor indokolatlannak tekintjük.   

5. A panasz elbírásának a határideje a panasz benyújtásának dátumától számítva legfeljebb 30 nap. A megrendelő az ügyfél számára írásbeli dokumentumot bocsát ki a panasz kezeléséről.  

6. A panaszeljárás megkezdésének a napja az a nap, amikor a megrendelő benyújtotta a panaszkérelmét. Tehát az a nap:
• postai küldemények esetén – a reklamáció kézbesítésnek a napja a megrendelő irathivatalába)
• személyes kézbesítés esetén – dátum a panasz másolatán, amellyel a megrendelő igazolja a kézbesítést
• e-mailben történő kézbesítés esetén –  az e-mail üzenet kézbesítésének napja a megrendelő e-mail címére.

7. Az üzemeltető és az ügyfél közötti, a jelen panaszszabályok által kifejezetten nem szabályozott egyéb jogviszonyokra az üzemeltető és az ügyfél között megkötött egyedi szerződések vonatkozó rendelkezései az irányadók, a Szlovák Köztársaságban hatályban lévő, általában kötelező érvényű jogszabályok vonatkozó rendelkezései ebben a sorrendben.

8. A Megrendelő jogosult bármikor megváltoztatni vagy kibővíteni ezt a Panaszlejárási szabályzatot a jogi szabályozás és üzleti környezet megváltozása miatt. A Megrendelő a jelenlegi Panaszeljárási szabályzatot a honlapján közzéteszi. 

E PKE  2018.10.01.-től lép hatályba és teljes mértékben felváltja az előző PKE. Az üzemeltető fenntartja a jogot a PKE megváltoztatására előzetes értesítés nélkül.

 

6.AZ ELADÓ JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

1. Az eladó köteles:

a. a vevőnek jóváhagyott megrendelés alapján szállíttassa a megállapodás szerinti mennyiségben, minőségben és időben az árukat, csomagolja a megőrzéséhez és védelméhez szükséges módon,

b. legkésőbb a termékkel együtt írásban vagy elektronikus formában nyújtsa be a vevőnek az áruk és egyéb vonatkozó jogszabályok által előírt okmányok és egyéb okmányok megszerzéséhez szükséges dokumentumokat (az áru tulajdonságairól, összeszereléséről, működtetéséről, használatáról, karbantartásáról, a szlovák nyelvű biztonsági figyelmeztetésekről, a jótállás / ha a fogyasztó igényli, vagy ha az eladó hosszabb jótállási időt biztosít, mint a törvényes jótállási időszak / a termék megvásárlásának bizonyítéka).

2. Az eladónak joga van ahhoz, hogy a szállított áruért a vevőtől a vételár időben kifizetésre kerüljön.

 

7. A VEVŐ JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

1. A fogyasztónak tizennégy napon belül írásban kell visszavonnia a szerződést (az áruk vagy szolgáltatások távértékesítésen vagy üzlethelyiségen kívül kötött szerződés alapján történő fogyasztói védelemről szóló törvénye 102/2014. Sz. Törvény) az áruk beérkezésének napjától vagy a szolgáltatási szerződés megkötésétől. A szerződéstől való elállással a szerződés kezdettől fogva megszűnik.

2. A visszavonás időpontjától számított 14 napon belül a fogyasztó visszaküldi az árut az eladónak, függetlenül attól, hogy az árukat használták vagy hibásak voltak-e. A visszaküldési költségeket a fogyasztó viseli.

3. a Fogyasztó: 

a. átveszi a megvásárolt vagy megrendelt árut,

b. kifizeti az előre meghatározott lejárati időn belül az áru árát, beleértve a szállítási költségeket,

c. az aláírásával vagy az általa megbízott személy aláírásával igazolja az áru átvételét.

4. joga van a megrendelés kötelező elfogadásában az áru szállítására a felek által elfogadott mennyiségben, minőségben, időben és helyen szállítani.

                                

8. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

1. Szállítási módszerek

Az árut az alábbiak szerint lehet szállítani:

-  futárszolgálat

 

 

 

A vevő köteles az eladónak megfizetni a vásárlási szerződés megkötésének időpontjában a vételi szerződésben rögzített áruk vételárát (beléértve a szállítás árát) a következő képen:

- készpénzben, közvetlenül a futárnak,

- átutalással az eladó számlájára,

- személyesen készpénzben, hitelkártyával.

3. Ha a vevő átutalja az eladónak a vételárat, akkor a fizetési napnak azt az időpontot kell tekinteni, amikor a teljes vételárat az eladó számlájára jóváírták 

4. A vevő köteles az eladónak a vételi szerződés időtartama alatt az elfogadott áruk vételárát megfizetni, de legkésőbb az áru átvételekor.

5. Abban az esetben, ha a vevő visszavonja a vételi szerződést, miután az áru át van adva a harmadik félnek az áru szállítására, az eladó jogosult az áru megrendelésére és szállítására díjakat a vevőtől megtéríteni.

6.  Abban az esetben, ha a vevő nem fizeti ki az eladónak a teljes vételárat az áru átvételekor, akkor a felek megállapodnak abban, hogy az eladó jogosult a vételi szerződéstől visszavonni, és a vevőtől kártalanítást kérni a meg nem fizetett áruk megrendeléséhez és szállításához felmerülő költségekért.

7. Az eladó honlapján érvényes árak az áru megrendelésének időpontjában érvényesek.

8. A vételár akkor lesz kifizetve tekintve, hogy az egész vételárat az eladó számlájára jóváírjak, az eladónak történő átutalás esetén vagy a futárral történő készpénzes fizetés esetén.

9.  Az eladó fenntartja az áruk tulajdonjogát, amíg a vételárat teljes egészében meg nem fizetik.

10. Az eladó és a vevő közötti adásvételi szerződés alapján kiadott bizonylat adószámla is.

11. Az áru átvétele a vevők számára alapvetően csak a teljes kifizetés után lehetséges, hacsak másképp nem állapodnak meg.

12. Az áru árához hozzá van számolva a szállítási díj.

13. A termék értékesítése az eladó e-shop weboldalán feltüntetett modellek, katalógusok, adatlapok és mintavevők alapján történik.

14. Hacsak az eladó és a fogyasztó másként nem egyeznek meg, az eladó köteles a fogyasztó megrendelését a 30 napon belül teljesíteni.

15. A vevő az árut a vevő megrendelésének elfogadásakor megadott helyen veszi át.

16. Az eladó katalógusában, prospektusában és az eladó e-shopján elhelyezett egyéb dokumentumokban szereplő áruk mennyisége, mérete és egyéb jellemzői kötelező adatok.

17. Az áru szállítási helye a megrendelésnek az eladó által történő elfogadásakor meghatározott hely, kivéve, ha a felek a vásárlási megállapodásban másként állapodnak meg.

18. Ha az eladó az árut a vásárlónak a vevő által a vásárlói szerződésben meghatározott helyre szállítja, akkor a vevő személyesen veszi át az árukat, vagy gondoskodik arról, hogy az áru átvételére az erre feljogosított személy helyen legyen. Az adásvételi szerződésben meghatározott áruk átvételére felhatalmazott harmadik személy köteles az eladónak benyújtania az eredeti példányt vagy a beszerzési szerződés másolatát, valamint az áru megfizetésének igazolását és az írásbeli engedélyt. Ha a vevői távollét miatt a vételi szerződésben meghatározott helyen szükség van az áru pótlására, akkor a vevő viseli a költségeket, különösen az áru ismételt kézbesítésével.

19. A vevő a szállítmányt, azaz az árukat és a csomagolását közvetlenül a szállítás után ellenőrzi. Ha a vevő észleli, hogy az áru vagy az áru csomagolása mechanikailag sérült, erről értesíti a fuvarozót és jelenlétében az áruk állapotát. Az árukat az eladó szállítja.

Abban az esetben, ha a termékeket hibásan kiszállítják, a vevő reklamációt igényelhet.

20. Ha az eladó nem tartja be a szerződést, mert a megrendelt áru nem szállítható, köteles haladéktalanul tájékoztatni a fogyasztót, és 14 napon belül visszaküldi az áruért vagy az előlegért fizetett árat, ha az eladó és a fogyasztó nem ért egyet a helyettesítő teljesítménnyel. Ha az eladó és a fogyasztó nem fogadja el a helyettesítő teljesítményt, akkor az eladó köteles a fogyasztó által viselt bizonyított költségek megtérítésére az áruk vagy szolgáltatások megrendeléséhez. A helyettesítő teljesítmény esetén az eladó köteles a fogyasztót az áruval ellátni, vagy ugyanolyan minőségű árat biztosítani.

 

9. TULAJDONJOG ÁTRUHÁZÁSA

A vevő akkor szerzi meg az áru tulajdonjogát, amikor a vételárat teljes egészében kifizette.

 

10. SZERZŐI JOGOK

 A szerzői jogokat a törvény szabályozza a 121/2000 Coll. a szerzői jogról.

 

11. SZEMÉLYES ÉS FIZETÉSI ADATOK ÉS VÉDELME

1. A szerződő felek megegyeztek, hogy a vásárló, amennyiben természetes személyről van szó, köteles a megrendelésben feltüntetni a keresztnevét, vezetéknevét, állandó lakcímét, irányítószámát, telefonszámát és az e-mail címét.

2. A szerződő felek megegyeztek, hogy a vásárló, amennyiben jogi személyről van szó, köteles a megrendelésben feltüntetni a cégnevet, a cég székhelyét, irányítószámát, a cég azonosító számát, telefonszámát és az e-mail címét.

3. A Vevő kijelenti, hogy egyetért a személyes adatok védelmével, a személyes adatai feldolgozásához és tárolásához, különösen a fent említettekhez és/vagy az eladó tevékenységéhez szükséges és az összes információs rendszerében történő feldolgozáshoz.

A vevő 5 évig engedélyezi az eladónak ezt a jóváhagyást. A Vevő bármikor írásban visszautasíthatja a személyes adatok feldolgozásához szükséges hozzájárulást.

4. Az eladó nem lép kapcsolatba a fizetési kártyával kapcsolatos információkkal, sem a jelszavakkal vagy a vevők által az árukért fizetett kódokkal kapcsolatban. A fizetési átjárók üzemeltetői teljes mértékben felelősek ezen adatok védelméért.

     

 

 

12. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

1.    A szerződő felek megegyeztek, hogy a vásárló, amennyiben természetes személyről van szó, köteles a megrendelésben feltüntetni a keresztnevét, vezetéknevét, állandó lakcímét, irányítószámát, telefonszámát és az e-mail címét.

2.    A szerződő felek megegyeztek, hogy a vásárló, amennyiben jogi személyről van szó, köteles a megrendelésben feltüntetni a cégnevet, a cég székhelyét, irányítószámát, a cég azonosító számát, telefonszámát és az e-mail címét.

3.    A vásárló által, a regisztráció során megadott adatok a személyes adatok védelméről szóló 122/2013 számú törvénycikk szerint védettek és azok csak a megrendelés feldolgozására és marketing célokra kerülnek felhasználásra.

4.    Ahhoz, hogy a vásárló igénybe tudja venni szolgáltatásainkat, szükségünk van a vásárló néhány személyes adatára. Az értékesítő tiszteletben tartja a vásárló magánéletét, ezért igyekszik csak a legszükségesebbekre minimalizálni ezeket az adatokat. Az adatok védettek az esetleges visszaéléssel szemben. A személyes adatokat a személyes adatok védelmére vonatkozó hatályos jogszabályok előírásainak megfelelően kezeljük.

5.    A vásárlásokról, reklamációkról és egyéb, a web áruházban folytatott tevékenységekről szóló adatok bizalmasak és ugyanazok a biztonsági előírások vonatkoznak rájuk, mint a személyes adatokra. Minden vásárlóra vonatkozó adatot az értékesítő megvéd a visszaéléssel szemben, nem adja ki azokat (a szállítást biztosító és a fizetést lehetővé tevő társaságokon kívül, amelyek csak a legszükségesebb, a rendelés zavartalan véghezviteléhez mindenképpen szükségesek információkat kapják meg). Az adatok csak az értékesítő szolgáltatásainak minőségét szolgálják.

6.    A vásárló, az üzleti feltételek előző pontja alapján, meghatározott időre adja beleegyezését az értékesítőnek, amíg teljesül a személyes adatok feldolgozásának célja. A feldolgozás céljának teljesítése után az értékesítő biztosítja a vásárló személyes adatainak azonnali felszámolását. A vásárló a személyes adatok feldolgozásához szükséges hozzájárulást bármikor visszavonhatja írásos formában. A személyes adatok feldolgozásához szükséges hozzájárulás a visszavonás kézbesítésétől számított 1 hónapon belül jár le.

7.    Az értékesítő kijelenti, hogy az ezen üzleti feltételekben megjelöltektől eltérő célokra a személyes adatokat mindig külön, a vásárló hozzájárulásával fogja megszerezni. Továbbá biztosítja, hogy e személyes adatok feldolgozása csak a meghatározott célnak megfelelően történjen, és nem társítja azokat a vásárlási szerződés teljesítése céljából megszerzett személyes adatokhoz.

8.    A vásárlónak joga van írásban értesíteni az értékesítőt személyes adatainak változásairól, vagy kérni azok kiegészítését, törlését.

9.    Internetes üzletünk szolgáltatásainak igénybe vétele által Ön kifejezi egyetértését azzal, hogy személyes adatait a feljebb leírt módon használjuk fel.

 

13. A VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS

1. A magánszemélynek /aki nem rendelkezik céges azonosítóval/ joga van elállni a vásárlási szerződéstől a termék átvételétől számított 14 napon belül a 102/2014-es törvénycikk szerint és további, a vásárlási szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül visszaküldeni az árut az értékesítőnek.

 Az eladó köteles az áru átvételét és a fogyasztó részére az árukért vagy szolgáltatás megrendelésével kapcsolatban felmerült díjak, az áruért fizetett árat, beleértve a fogyasztó költségeit is, a lemondás kézhezvételétől számított 14 napon belül. A visszaküldési költségeket a fogyasztó viseli.

Az elállási jog nem gyakorolható az alábbi termékeket/szolgáltatásokat illetően:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az Eladó/Kereskedő a teljesítést az Ügyfél/Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Eladó/Kereskedő által nem befolyásolható, a 14 napos határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak;

 

d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke az Eladó/Kereskedő által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási/felmondási jogát.

 

 

2. A szerződéstől való elállásra vonatkozó kérvényt a vásárlónak jogában áll benyújtani levélben vagy e-mailben, amelyben továbbá fel kell tüntetni a számla számát és a bankszámla számát is. A szerződéstől való elállás határideje akkor van betartva, ha a szerződéstől való elállás jogának érvényesítéséről szóló értesítést a vásárló a határidő lejárta előtt elküldi.

3. A kereskedő késedelem nélkül visszatéríti a fogyasztó által megfizetett teljes összeget, beleértve adott esetben a szállítás költségeit is, amikor értesül a fogyasztó azon döntéséről, hogy eláll a szerző­déstől. A kereskedő a visszatérítést a fogyasztó által az eredeti ügylet során igénybe vett fizetési móddal megegyező módon hajtja végre, kivéve, ha az ettől való eltérésbe a fogyasztó kifejezetten beleegyezik, és amennyiben a fogyasztót az ezen visszatérítésből adódóan semmilyen díj nem terheli.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió