Leggyakoribb kérdések
Mikor kapom meg a csomagot?
A csomagokat a megrendelést követő 1-3 napon belül szállítjuk. A szerződéses futárszolgálataink garantálják, hogy a megrendelése a megadott határidőn belül érkezzen meg. Ünnepek, nagy kiárusítások idején azonban nem tudjuk garantálni a termékek 1-3 napon belüli elküldését. Probléma vagy áru kiesés esetén e-mailben kapcsolatba lépünk Önnel. A csomagokat a lehető leghamarabb kiszállítjuk, ezt követően már a futárszolgálattól függ milyen időn belül képesek kézbesíteni a csomagokat az ünnepek alatt.
Milyenek a szállítási és kézbesítési lehetőségek? Mennyibe kerül a szállítás?
A szállítási lehetőségeket és árlistát a Szállítási és fizetési módok részben találja meg.
Hol követhetem nyomon a küldeményemet?
A csomag elküldése után a raktárunkból kap egy informatív e-mailt a küldemény számával. Ezt követően a kiválasztott szolgáltató webhelyén ellenőrizheti a küldemény állapotát.
Melyek a fizetési lehetőségek?
Utánvétellel – az áruért a futárnak fizet készpénzben vagy kártyával az átvétel során az Ön által megadott címen. Az utánvételi kézbesítés adminisztratív díja 450 ft.
Online kártyafizetés – a megrendelését kifizetheti kártyával is, ha az ilyen típusú fizetésék engedélyezettek a kártyáján. Ez egy kényelmes és biztonságos készpénz nélküli fizetési módszer. Jelenleg VISA, VISA Electron, Maestro és MasterCard kártyákat fogadunk el.
Banki átutalás – Az áruért internetes banki szolgáltatások útján is fizethet. Az elektronikus banki befizetéshez szükséges információkat elküldjük az Ön e-mail címére. A megrendeléstől számított 3 napon belül végezze el a banki átutalást. Töltse ki az összes szükséges adatokat, ügyeljen főként a befizetési azonosítóra, különben a folyamat meghosszabbodhat. Az árut csak akkor kézbesítjük, ha a befizetését nyilvántartsuk a számlánkon.
Ezeket és további más információkat a Szállítási és fizetési módok részben találja meg.
A futár szemmel láthatóan sérült csomagot hozott nekem. Mit tegyek?
Abban az esetben, ha a futár sérült csomagot hozott, javasoljuk, hogy ne vegye át és töltsék ki a reklamációs űrlapot. A kárról a futárszolgálat értesít bennünket és mi újra elküldjük Önnek a csomagot.
A rendelésben hibás/ hiányzó termék van, vagy olyan terméket tartalmaz, amelyet nem rendeltem meg. Mit tegyek?
Abban az esetben, ha bármilyen problémája van a rendeléssel (hibás áru, hiányzó áru, rosszul elküldött áru) ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a lehető leghamarabb az autoron@autoron.hu. címen, a levélben csatolja a csomag képét és annak tartalmát. Kérését a munkanapok során feldolgozzuk.
Hogyan lehet visszaküldeni a vásárolt termékeket?
Abban az esetben, ha vissza szeretné küldeni az árut, ez akkor lehetséges, ha az sértetlen és a kézhezvétel napjától 14 napon belül megteheti. Kérjük, küldje vissza az alábbi címre: GLS General Logistics Systems,D35 Miskolc, 3553 Kistokaj Pesti út 1., Autoron.hu - visszaküldés,KNH Slovakia s.r.o. A csomaghoz csatolja hozzá ezt a termék visszaküldési űrlapot és a számlát. A csomag kézhezvétele után 14 napon belül visszaküldjük a pénzt az Ön által megadott számlára.
Hogyan reklamálhatom vagy cserélhetem ki a megvásárolt árut?
Abban az esetben, ha bármilyen okból reklamálni szeretné az árut, küldje el az alábbi címre: GLS General Logistics Systems,D35 Miskolc, 3553 Kistokaj Pesti út 1., Autoron.hu - visszaküldés,KNH Slovakia s.r.o. A csomaghoz csatolja hozzá ezt termék reklamációja űrlapot és a számlát. Bizonyosodjon meg róla, hogy az űrlap adatai helyesek. A csomag átvétele után kicseréljük az árut vagy visszatérítjük a pénzösszeget. A panaszok lehetőségeiről és módjáról bővebben a panaszkezelési szabályokban olvashat.
Reklamáció/ csere során lehetséges a rendelés csupán bizonyos részét visszaküldeni?
Természetesen. Ha egy rendelésen belül több tételt is rendelt, elegendő, ha reklamáció vagy visszaküldés során csupán azt az árut küldi vissza, amivel nem elégedett. A csomaghoz csatolja hozzá ezt termék reklamációja űrlapot és a számlát. Bizonyosodjon meg róla, hogy az űrlap adatai helyesek. A csomag átvétele után kicseréljük az árut vagy visszatérítjük a pénzösszeget. A csomagot az álabbi címre küldje: GLS General Logistics Systems,D35 Miskolc, 3553 Kistokaj Pesti út 1., Autoron.hu - visszaküldés,KNH Slovakia s.r.o.
Megrendeltem az árut, de nem kaptam meg. Mit tegyek?
Abban az esetben, ha a megrendelést nem kapta meg a létrehozásától számított meghatározott napon belül, bátran forduljon hozzánk, és lépjen velünk kapcsolatba az autoron@autoron.hu címen.
Kapok számlát a rendelésemről?
Minden megrendeléshez állítunk ki számlát. Papír formában megtalálhatja a csomagban.