Kategóriák
 
 
 
 
 

Reklamációs szabályzat

.Bevezető rendelkezések.

A www.autoron.hu webruház üzemeltetője (eladója) az OR Invest s.r.o. , Štefánikova 3794, 085 01 Bardejov

2. A webáruház megrendelője (vevője) bármely természetes vagy jogi személy, aki elküldi az elektronikus űrlapot a termék (áru/k vagy szolgáltatás/ok) megrendelésével.  

3. Ez a Panaszszabály az üzemeltető és az ügyfél közti jogviszonyokat szabályozza reklamáció, az áru és szolgálat minőségének és helyességének megkérdőjelezése esetén.

4. Jelen panaszkezelési eljárás értelmében a reklamáció alatt az ügyfél által gyakorolt jog az áruban vagy szolgáltatásokban fennálló hibákért, amely bizonyos jogorvoslatot igényel, illetve a helytelen teljesítésért járó kompenzációt, a szerződés tárgyának nem teljesítését.  


Panaszkezelési eljárás folyamata.


1.E PKE értelmében a jogosult személy a reklamációját benyújthatja személyesen, írásban vagy e-mailben.  

2. Reklamációból legyen egyértelmű főleg, hogy:
• ki nyújtja be a panaszt (név, vezetéknév, állandó lakcím),
• a panasz tárgya, ill. mik az ügyfél igényei,
• kinek nyújtja be a panaszt,
• a panasz benyújtásának a dátuma,
• az ügyfél vagy Meghatalmazott személy aláírása a meghatalmazással együtt.

3. Abban az esetben, ha a panaszt a Meghatalmazott személy e-mailben, faxon vagy írásban nyújtja be az ügyfél nevében, mellékelje a reklamáció mellé a meghatalmazását is, amely által képviseli az ügyfelet a panasz ügyében.

4. Abban az esetben, ha a reklamáció nem tartalmazza a 2. pontban felsorolt követelményeket, akkor indokolatlannak tekintjük.   

5. A panasz elbírásának a határideje a panasz benyújtásának dátumától számítva legfeljebb 30 nap. A megrendelő az ügyfél számára írásbeli dokumentumot bocsát ki a panasz kezeléséről.  

6. A panaszeljárás megkezdésének a napja az a nap, amikor a megrendelő benyújtotta a panaszkérelmét. Tehát az a nap:
• postai küldemények esetén – a reklamáció kézbesítésnek a napja a megrendelő irathivatalába)
• személyes kézbesítés esetén – dátum a panasz másolatán, amellyel a megrendelő igazolja a kézbesítést
• e-mailben történő kézbesítés esetén –  az e-mail üzenet kézbesítésének napja a megrendelő e-mail címére.

7. Az üzemeltető és az ügyfél közötti, a jelen panaszszabályok által kifejezetten nem szabályozott egyéb jogviszonyokra az üzemeltető és az ügyfél között megkötött egyedi szerződések vonatkozó rendelkezései az irányadók, a Szlovák Köztársaságban hatályban lévő, általában kötelező érvényű jogszabályok vonatkozó rendelkezései ebben a sorrendben.

8. A Megrendelő jogosult bármikor megváltoztatni vagy kibővíteni ezt a Panaszlejárási szabályzatot a jogi szabályozás és üzleti környezet megváltozása miatt. A Megrendelő a jelenlegi Panaszeljárási szabályzatot a honlapján közzéteszi. 

E PKE  2018.10.01.-től lép hatályba és teljes mértékben felváltja az előző PKE. Az üzemeltető fenntartja a jogot a PKE megváltoztatására előzetes értesítés nélkül.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teljes (asztali) verzió